måndag 25 september 2017

Löning

Jag blir inte glad för särskilt mycket men när det är löning kan jag bli sådär nästan barnsligt glad. Egentligen är det rätt löjligt kanske. Jag har ett fast jobb och har inte direkt ekonomiska problem men ändå så sprids lyckan. Jag brukar många gånger säga åt mig själv att jag är larvig men å andra sidan, det är väl härligt att vara glad :)

Den 25e spenderar jag alltid med att betala räkningar och flytta över pengar till diverse konton. 5 000 kr flyttades över till depån. En relativt låg summa vilket har sina förklaringar. Mer om det en annan gång. Det kommer se ut så fram till årsskiftet ungefär. Så mycket mer har jag inte att säga idag. Jag sammanfattar alltid månaden den 30/31 och planerar att göra någon form av sammanställning då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar