tisdag 5 juni 2018

Reser pånytt

Då var det dags igen för en hemresa med nya utgifter som påföljd. Det blir tyvärr lite hattigt denna sommar med semetserveckorna men så är det ibland. Under denna resa vankas det bröllop vilket jag onekligen sett fram emot men det har också varit en hel del måsten inför det stundande galejet då jag är best man.

Även om jag tycker det ska bli väldigt roligt så ser jag faktiskt fram emot dagarna efter bröllopet. Då kommer jag vara ledig några dagar och ska bara ta det lugnt innan det bär av till verkligheten igen. Har planerat att träffa min familj en dag, har varken sett eller pratat med mina syskon sen jag flyttade så det ska också bli väldigt trevligt.

Jag vill för övrigt fortsätta öka i mina amerikanska innehav under månaden men vill gärna se en liten dipp innan jag slår till. Funderar på att försöka koppla bort portföljen under några dagar när jag är hemma då den annars tar upp en rätt stor del av min vakna tid. Får se hur det går med den saken.

Hoppas ni andra har en bra start på "sommaren". För hela året har jag väntat på, juni, juli augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar