tisdag 11 juni 2019

Inget internet

Landet jag befinner mig i är mycket instabilt och internet är sedan en tid helt avstängt. Många som arbetar internationellt har blivit evakuerade men jag blir kvar som det ser ut nu. Det blir därmed inga inlägg på ett tag. Att bara kunna skriva det här inlägget var förknippade med rejäla svårigheter. Det är skottlossning dagligen utanför min bostad men jag håller mig inne och barrikaderar ingången med min soffa på kvällen/natten.

Utan internet kan jag inte heller följa börsen men jag har inte några större likvider att köpa för så spelar inte så stor roll, förutom att det är tråkigt då.

Jag återkommer när jag fått tillbaka internet.

4 kommentarer:

  1. Oj, det låter nästan som krigszonen i Sverige, alltså Malmö :) Sprängs det mycket hos dig med?
    Mvh investera-pengar.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig varit i Malmö men skulle inte förvåna mig om det är värre där :)

      Radera